Page 24 - ЦЕЛИНА
P. 24

не	ѝ	дава	да	востане.

            Сите	луѓе	на	светот	треба	да	ја	видат	ползата	од	признавање	и
            уважување	на	целината,	која	ќе	ја	воздигне	колективната	добра
            волја.	Општото	сознание	не	треба	да	се	наметнува	туку	треба	да
            се	објаснува	за	да	биде	општествено	признато.	Личниот	интерес
            треба	 да	 осознае	 дека	 може	 да	 произлезе	 само	 од	 општиот
            интерес.

            Потребите	 на	 човекот	 се	 релативни	 и	 непостојани,	 тие	 се
            менуваат	од	разумот,	кој	дава	волја	за	достигање	на	зададената
            цел.	 Културата	 и	 човековите	 потреби	 треба	 да	 се	 развиваат
            рамномерно	и	да	се	рационални	во	текот	на	живеењето.	Денес
            нееднаквиот	однос	меѓу	културата	и	потребите	на	човекот	влијае
            врз	 општествените	 односи,	 кои	 создаваат	 деградација	 во
            живеењето.

            Етичкото	 однесување	 во	 вакви	 општествени	 услови	 е
            деградирано	и	заборавено	од	страна	на	општеството	и	единката.
            Денес	 етиката	 и	 моралот	 се	 искористени	 со	 цел	 да	 се	 заштити
            демагогијата,	со	која	се	дисциплинира	човекот	да	биде	послушен
            кон	општеството.

            Вредностите	 се	 пресвртени	 во	 општествените	 перцепции.
            Таквите	 општи	 односи	 дозволија	 арогантноста	 да	 навлегува	 во
            човечкиот	ум.	Правдината	е	повредена,	чувствата	се	изместени,
            незадоволството	е	огромно	и	предизвикува	злото	да	се	шири	во
            целиот	свет.	Основната	суштина	за	добро	живеење	е	запретана,
            етичките	норми	и	вредности	се	запуштени.

            Инстинктот	 на	 човекот	 за	 одбрана	 на	 интегритетот	 се	 јавува
            поради	 нарушување	 на	 многу	 вредности	 во	 општествените
            односи.	 Создавање	 на	 целината	 ќе	 создаде	 единство	 помеѓу
            животот	 и	 културата.	 Живеењето	 во	 целината	 ќе	 даде	 волја	 за
            постојан	 стремеж	 на	 човекот	 за	 високи	 цели	 и	 вистински
            вредности.	 Одењето	 кон	 најголемото	 добро	 е	 природна	 појава
            која	го	карактеризира	човекот,	условите	за	одење	по	пат	кој	води

                                          22
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29