Page 20 - ЦЕЛИНА
P. 20

сите	војни	кои	се	случиле	во	историјата	немаат	вистинска	хумана
            суштина.


            Конфронтацијата	денес	е	исклучително	изразена	во	целиот	свет.
            Се	бараат	разноразни	државни	решенија	за	подобра	иднина,	но
            тие	 се	 плитки	 затоа	 што	 се	 нерешливи.	 Се	 бараат	 решенија
            надвор	 од	 своите	 граници,	 се	 гледа	 спас	 во	 некои	 здруженија
            или	унии,	но	тоа	се	плитки	перцепции.	Различните	религии,	кои
            се	јавуваат	како	заштитници	на	своите	верници,	само	долеваат
            бензин	 на	 огинот.	 Состојбата	 во	 целиот	 свет	 е	 хаотична,
            незадоволството	од	сите	страни	е	големо.

            Сето	 ова	 треба	 да	 се	 собере	 и	 класифицира	 и	 научно	 да	 се
            утврди	 вистинската	 состојба,	 односно	 положбата	 на	 целината.
            Потребата	од	создавање	нови	општествени	односи	е	неопходна.
            Решението	 треба	 да	 се	 бара	 во	 создавање	 и	 признавање	 на
            целината	од	страна	на	целото	општество.	Кога	тоа	ќе	се	добие	и
            признае	треба	да	се	пристапи	кон	создавање	светско	собрание
            составено	 од	 делегати	 од	 целиот	 свет	 избрани	 по	 демократски
            пат.

            Светското	собрание	ќе	им	влее	доверба	на	луѓето	од	целиот	свет
            кон	таа	светска	институција.	Човекот	ќе	добие	надеж	за	подобра
            иднина,	 со	 што	 разумот	 ќе	 почне	 да	 ги	 покажува	 добрите
            карактеристики	на	луѓето.	Времетраењето	на	напредокот	ќе	биде
            релативно	 и	 ќе	 зависи	 од	 големината	 на	 општествените
            проблеми.	Патот	на	развојот	ќе	биде	тежок	и	напорен,	но	тоа	е
            единствениот	пат	кој	треба	да	се	изоди	за	да	стигнеме	до	новото
            општествено	 уредување,	 кое	 луѓето	 го	 посакуваат	 од	 многу
            одамна.

            Моралот	се	менува	и	надополнува	по	форма,	но	во	суштина	тој
            останува	непроменлив.	Приватната	сопственост	не	се	менува	на
            сила	 од	 причини	 што	 одземањето	 лична	 сопственост	 со	 сила	 е
            неморално.	Во	историјата	имало	вакви	обиди	моралот	да	биде
            користен	  со	  неморални	   дејства.	  Класичен	  пример	   е
            филозофијата	 на	 Интернационалата	 на	 комунизмот,	 во	 која
                                          18
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25